There was an error in this gadget

Friday, March 20, 2009

Ikiey tak tulen?

  • hello~ [sambil buat peace di pipi]
  • memandangkan sudah beribu2 lemon kali ikiey kenakan CEMPAKA
  • dan juga sudah sekian lama CEMPAKA berdiam diri
  • akhirnya CEMPAKA bersedia melancarkan serangan
  • CEMPAKA jarang cerita2 gossip dekat blog
  • jadi tak pandai sangat
  • macam kanak2 darjah 1 yang baru belajar lukis rabbit atas kertas kitar semula sahaja
  • tapi ikiey sudah pasti sangat arif dalam bidang ini
  • terutama mengutarakan cerita bukan2 yang entah betul atau tidak kesahihannya
  • terutama juga cerita pasal CEMPAKA yang sememangnya setiap kali tak betul
  • ikiey ibarat duit syiling 5 rupees, nampak tebal tapi ringan
  • mungkin ramai yang melihat ikiey ini vogue
  • mungkin sebab ikiey telah mengisytiharkan dirinya sebagai 3V
  • fakta ini pun belum tentu kesahihannya
  • CEMPAKA dapat satu cerita yang juga belum tentu kesahihannya
  • dengar cerita ikiey ada pakai "guna2"
  • bukan apa supaya kelihatan manis di mata orang
  • menurut sumber dan bukti ikiey akan memakai "guna2" setiap pagi sebelum lecturer masuk dewan
  • sambil membaca mantera gaya mariah carey, ikiey menyapunya
  • mungkin ikiey ingat tiada yang perasan
  • tapi tak perlu pakai cermin mata besar pun boleh nampak
  • mungkin kita semua telah dipukau olej ikiey
  • tapi jangan khuatir, CEMPAKA akan cuba menyelamatkan kita semua dari ikiey
  • nanti CEMPAKA akan bertukar menjadi ben10 atau wonderpet sebagai superhero
  • ape yang penting? kerjasama.. [gaya wonderpet]
  • jadi kemanisan ikiey ini adakah tulen atau tidak?
  • jadi suatu pagi CEMPAKA telah meng"spotted" ikiey



bukti : ikiey sedang menjalankan manteranya

7 comments:

Cold Hearted said...

WAKKAKAKA!!! THIS IS WHAT I CALL HILARIOUS!!! very funny!! Like it :D

bie said...

LOEL
gud one!
ptot la vogue.




ps:careful.sure ikrey balas nnt=)

onethousandmirrors said...

*clap clap*
Hilarious! ^_^

Phat-ness said...

susuk ke ikiey?

haha

giler r cempaka...mamarazzi tuh
lepas ni kene r jage2

hehe

(^_^)

IkieYcrUnchie_ikreLIcious said...

amboi2!!

hish my God rahsie i dah kantoi cempaka punye pasal..

mmg cem-puaka la neh...

"careful C, this devil wears Prada for sure gonna get u soon. watch and learn C!!"

XOXO.

mesyuaratingkap said...

sungguh la lawan korang berdua nh!! haha..

ikiey bile nak kasik serangan balas? haha..

sleepingpinocchio said...
This comment has been removed by the author.