There was an error in this gadget

Tuesday, June 15, 2010

dagu panjang

  • haihh
  • hari ini CEMPAKA tengok cermin
  • baru perasan bahawa CEMPAKA punya dagu yang pendek
  • patut lah nampak macam double chin! [salah dagu pendek lah ni!]
  • haha. macam merungut lah pulak [dusshh! satu tumbukan untuk tidak bersyukur]
  • cuma terfikir kalau CEMPAKA berdagu panjang macam mana ya?
  • kalau hidung panjang macam pinocchio tu orang yang suka menipu :P

rajah di atas menunjukkan wajah berdagu panjang


kalau panjang macam ni makan tak perlu guna sudu. 
nak poke orang pun boleh.
heh.


tadi tengok nuffnang yang dah bersawang tu
macam puding agar2 je.
 

2 comments:

faiz ck said...

come doh tu~xyoh panjang2 dagu =)

kisah cempaka said...

cempaka comel ke? auuww~ :P