Thursday, July 8, 2010

east meets west

  • baru2 ni sewaktu menaiki auto dan berhenti di traffic light CEMPAKA terlintas untuk membeli suatu objek yang diisi angin
  • CEMPAKA bertanyakan kepada si penjual tu "how much?"
  • "fee tee rupees" balasnya
  • oh murah teramat sangat sebab 1 objek berisi angin berharga rs15 jadi CEMPAKA beli 2 objek
  • tapi malangnya CEMPAKA tiada duit kecil jadi CEMPAKA memberi not rs100
  • lepas tu si penjual macam mahu berlalu dari situ
  • CEMPAKA pun tanya lah kepadanya "my change?"
  • kata nya, "1 fee tee rupees. 2 handret rupees"
  • kemudian traffic light berubah ke lampu hijau dan auto mula bergerak
  • CEMPAKA pun berpaling kepada gym2 di sebelah "laaa... 50 rupees? aku ingat 15 rupees"
  • auto berlalu kehadapan bersama CEMPAKA yang kebingungan dan meninggalkan si penjual di belakang yang baru untung rs100
  • bila tengok balik objek berisi angin tu macam pelik sebab gabungan yang tak munasabah munasarawak
  • doraemon bertemu mickey mouse? 
  • kalau doraemon bertemu sailormoon takpe juga!

ini lah dia objek berisi angin tu!



muka doraemon tapi perut mickey & minnie mouse
east meets west!

8 comments:

faiz ck said...

haha~klako*mu kang ganung*...cyap ado ekor tikus doraemon..sakai....mu pom beli..ntah2 ada nyakit bacteria segala..ish2....tc~ btw...but la pop up window senang aku nak komen~and this word verifictn semua xperlu la..mu bukan glamer pun org lain nak stalk..lol~ *jk*

kisah cempaka said...

hahahah! yett. aku bru tau yg diorg tiup pakai mulut. yett shangakk!

aku reti nk tkr setting. nnti aku try tgk. hohoho

faiz ck said...

dow~cepat gle reply ~nampak sgt tunggu org comment nih *berlakon la ckit*~blaja nagn aku hahaha

kisah cempaka said...

*aku xreti

yett.. nmpk sgt mu menunggu2 aku reply. hohohoho!

faiz ck said...

g je kat setting..comment..baca je la..aiyooo~ haha haha *esok patho kan??haha

Siti Syazwan said...

omg. mahal gila. hahah:) ingtkan beli ap....lol.balloon. comel gila nak matiiiiiiiiiiii:))) haha. fine saya mmg harus gelakkan awak.

Anonymous said...

hahaha.. LOL chempaka!!!

baek beli mende ape2 kat bunga! =)


_tingkap_

anis said...

bnda tue xleh bdiri..so ak mmg xtau nk ltk mno bnda doraemon kucing kerong ni..tp suwigg la chempaka ni