There was an error in this gadget

Wednesday, April 29, 2009

oh flip flop cinderella

petang tadi CEMPAKA menjadi cinderella
  • hari ini CEMPAKA ke kelas seperti biasa dan sudah pasti memakai alas kaki
  • antara alas kaki yang ada, CEMPAKA memilih untuk memakai flip flop sahaja aka selipar jepun
  • bukan apa supaya mudah untuk berjalan ke sana ke sini
  • petang tadi selesai sahaja kelas, CEMPAKA dan kawan2 bercadang2 untuk minum di coffee day
  • namun tiba2 dalam perjalanan...
  • sewaktu berjalan2 berjemaah ramai2
  • selipar CEMPAKA terputus dengan tiba2nya
  • entah kenapa terjadi sebegitu
  • lantas anis si oswald sangatlah baik hati
  • beliau mahu mencuba stapler
  • teng dan uniq baik hati juga
  • mereka meminta tolong hulwan
  • hulwan lagi lah baik baik hati
  • walaupun sedang membawa motor, beliau meminjamkan seliparnya sebelah kepada CEMPAKA
  • dan beliau serta nick di belakangnya pulang dengan kaki ayam sebelah
  • suwigg~
  • selepas itu kami ke coffee day
  • tak sangka pula jumpa ikiey, zaidi dan ilham di sana
  • ikiey lengkap berpakaian lab coat dengan rambut gaya wolverine
  • lab coatnya hanya ditanggalkan ketika waktu kecemasan
  • kerna ikiey memakai pakaian seragam wonderpet di sebaliknya
  • sewaktu mahu pulang pula
  • kami bersama2 menahan auto
  • tiba2 datang seorang pak cik tua ke arah CEMPAKA
  • beliau menhampiri CEMPAKA dan mengeluarkan rantai dari leher bajunya
  • beliau mengambil salah satu pin pada rantai tersebut
  • kemudian pak cik tadi tunduk dan meminta selipar CEMPAKA lalu tolong pinkan kembali bahagian selipar yang putus tadi
  • alangkah terkejut beruknya CEMPAKA
  • CEMPAKA terus berterima kasih kepadanya kerna pakcik itu sangatlah baik hati
  • suwigg~
  • sepetang bersama selipar putus bersama kema, anis, bihah, naz, raja, uniq, teng

7 comments:

nur akmal said...

S.W.E.E.T sgt!!~
tgk!!~
semua syg bett.... thnks 4 da coffee tadi...
~just nice~

anis said...

suwigg..
p.cik2 mmg baik kn..
ak duk ctu pon tkejut
tp bett lg baik sbb belanja
kami coffee walau selipar putus
tq bett...

mesyuaratingkap said...

korang x perasan ke kat CCD ade sorang pakcik tidak waras?? haha..

sape slalu lepak tau la..
sume orang x perasan pon dier tuh gila... haha
*ke skrg dah xde?? dah lame x g CCD sbb prefer barista lagik*

onyor ixyca said...

oh.. now i know..
suwigg itu sweet rupanya..
ahaha bett ohh bett..

-uniq yg pelik- said...

haha.gila lah bet.cool gila pkcik auto tu.macho+suwiggg...rupanya masih ada yg baik lagik kat india ni.hahahha...

::hazimah:: said...

ala suwigg~

cik zetty penjaja bijan said...

betbettttt..
tadi kan sy jumpe kan..
satu flipflop ni laa.
lawo gile weh..
roxy.



*winkwink*